DE ESSENTIE VAN GASTVRIJHEID
troost comfort leiding support coaching training advies

Titel : De essentie van Gastvrijheid

Doel : Onderscheidend vermogen creëren door gebruik te maken van de kracht van gastvrijheid

Inhoud :

  • De maatschappelijke beweging: de beleveniseconomie
  • Basisprincipes van gastgerichtheid
  • Het onderscheid tussen service, klantgerichtheid en gastgerichtheid
  • De uniek peilers van gastgerichtheid: Beleving & Perceptie
  • Belemmerende factoren om niet gastvrij te zijn
  • De 7 stappen van gastgerichtheid volgens Fred Lee
  • Voorwaarden om gastgerichtheid succesvol in te bedden
  • Oefening in houding en gedrag op gebied van gastvrijheid
  • Leiding geven aan thema gastvrijheid
  • Incl. nieuwste baanbrekende inzicht op gebied van mentaliteitsverandering. Dit inzicht geeft weer waarom mensen veranderen of waarom niet. U leert dit inzicht toe te passen hoe u medewerkers incl. uzelf in beweging krijgt.

Doelgroep :  Voor teamleiders, leidinggevenden, managers en alle medewerkers met een gastvrije rol van zorgverlenende organisaties zoals ziekenhuizen, zorgcentra, verpleegtehuizen en dienstverlenende organisaties zoals adviesbureaus, financiële instellingen.

Effecten :

  • Direct toepasbare gastvrijheidsinzichten op gebied van gedrag, woordkeuze en houding
  • Praktische leiderschapstips hoe gastvrijheid in te bedden
  • Professionele “gastgerichte medewerkers”
  • Imago plus van de organisatie
  • Arbeidsplezier neemt toe
  • Een energiegevende organisatie (of team) met aantrekkingskracht
  • Meer tevreden patiënten en bezoekers

Bijzonderheden : Praktische vertaalslag gebaseerd op de bewezen gastvrijheidsprincipes aangevuld met principes van Fred Lee. Fred Lee heeft managementervaring met Disney-parken en met ziekenhuizen. De koppeling levert een inspirerende visie op hoe gastvrijheid kan verbeteren.

De dag reikt praktische handvatten aan om uw gastvrijheid te vergroten en handvatten aan hoe hieraan leiding te geven en hoe dit te faciliteren. U groeit in uw gastvrijheid en in uw leiderschap.

Groei in gastvrijheid en hoe hieraan leiding te geven  info@4human.nl of
bel
 085 – 876 88 32

Datum: 8 november 2018

Duur : 1-daagse voor iedereen die in 1 dag een grote stap wil maken in zijn of haar bejegening.

Groepsgrootte: Max 12 deelnemers

Locatie: Doorn, aanvang 9.30 uur

Investering: 247,- excl. BTW, incl. arrangementskosten. Vroegboekkorting € 50 d.i. aanmelden in 2017. Voor organisaties bij 4 of meer aanmeldingen 147,- per persoon

Print Friendly, PDF & Email