DE ESSENTIE VAN GASTVRIJHEID
troost comfort leiding support coaching training advies

Titel : De essentie van Gastvrijheid

Doel : Onderscheidend vermogen creëren door gebruik te maken van de kracht van gastvrijheid

Inhoud :

  • De maatschappelijke beweging: de beleveniseconomie
  • Basisprincipes van gastgerichtheid
  • Het onderscheid tussen service, klantgerichtheid en gastgerichtheid
  • De uniek peilers van gastgerichtheid: Beleving & Perceptie
  • Belemmerende factoren om niet gastvrij te zijn
  • De 7 stappen van gastgerichtheid volgens Fred Lee
  • Voorwaarden om gastgerichtheid succesvol in te bedden
  • Oefening in houding en gedrag op gebied van gastvrijheid
  • Leiding geven aan thema gastvrijheid
  • Incl. nieuwste baanbrekende inzicht op gebied van mentaliteitsverandering. Dit inzicht geeft weer waarom mensen veranderen of waarom niet. U leert dit inzicht toe te passen hoe u medewerkers incl. uzelf in beweging krijgt.

Doelgroep : Voor teamleiders, leidinggevenden, managers, zelfstandigen en alle medewerkers die met gastvrijheid hebben te maken en die daarin het onderscheid willen maken. Voor alle branches toepasbaar.

Effecten :

  • Direct toepasbare gastvrijheidsinzichten op gebied van gedrag, woordkeuze en houding
  • Praktische leiderschapstips hoe gastvrijheid in te bedden
  • Professionele “gastgerichte medewerkers”
  • Imago plus van de organisatie
  • Arbeidsplezier neemt toe
  • Een energiegevende organisatie (of team) met aantrekkingskracht
  • Meer tevreden klanten (intern en extern)

Bijzonderheden : Praktische vertaalslag gebaseerd op de bewezen gastvrijheidsprincipes aangevuld met principes van Fred Lee. Fred Lee heeft managementervaring met Disney-parken en met ziekenhuizen. De koppeling levert een inspirerende visie op hoe gastvrijheid kan verbeteren.

De dag reikt praktische handvatten aan om uw gastvrijheid te vergroten en handvatten aan hoe hieraan leiding te geven en hoe dit te faciliteren. U groeit in uw gastvrijheid en in uw leiderschap.

    Ik wil graag meer informatie of mij graag aanmelden*

    Aanhef *

    Voorletters *

    Voornaam *

    Achternaam *

    Woonplaats *

    Adres

    Postcode

    Telefoonnummer *

    E-mailadres *

    Optioneel bedrijfsnaam

    Optioneel kortingscode

    Bericht (optioneel)

    Groei in gastvrijheid en hoe hieraan leiding te geven  info@4human.nl of
    bel
     085 – 876 88 32

    Datum:
    23 april 2024 te Doorn

    Duur : 1-daagse voor iedereen die in 1 dag een grote stap wil maken in zijn of haar bejegening.

    Groepsgrootte: Max 8 deelnemers

    Locatie: Amersfoort: aanvang 09.30 uur

    Investering: 497,- excl. BTW, incl. arrangementskosten. Tweede persoon voor 75%. Voor organisaties bij 4 of meer aanmeldingen, vraag naar de voorwaarden.

     

    Ook op locatie mogelijk, informeer naar de opties.

    Testimonials

    “”Dit is een training waar je echt wat aan hebt. De trainer kan alles heel goed vertalen naar jouw werkgebied. Je krijgt duidelijke handvatten mee die je direct kunt implementeren zowel privé als werk”  –  Maria Kroon (Shift Leader Food & Beverage Holland Casino)

    “”De essentie van gastvrijheid werd goed uitgelegd en onderbouwd met tips en tricks. Leiderschap werd behandeld met gebruik van casussen uit de praktijk. Dit alles was begrijpelijk en direct toepasbaar. De stof is toegesneden op de situatie waarin Zorggroep Manna zich bevind, omdat deze bij Frank bekend is”.  –  Henk Hemink (facilitair manager)

    Print Friendly, PDF & Email