Interview Humphrey Fridt Frank Rekers

Interview met ZZP-ondernemer Humphrey Fridt met Frank Rekers en geschreven door Astrid Olde Olthuis

Humphrey Fridt

In deze serie komt telkens een ondernemer, die begeleiding krijgt van een ondernemerscoach, aan het woord over zijn/haar ontwikkeling. Deze keer ondernemer Humphrey Fridt (33) uit Borne. Zijn ondernemerscoach is Frank Rekers.

Bedreven en gedreven is hij in de commerciële online marketingwereld. In eerste instantie niet zijn oorspronkelijke core business. Zijn ervaring die Humphrey Fridt opdeed om zijn vorige bedrijf te promoten, zet hij nu in om andere bedrijven in uiteenlopende branches te helpen.

Eigen koers
Vijf jaar geleden stortte de telg uit een Borns ondernemersgezin zich vol passie op online marketing en later zijn nieuwe samenwerking Creative Dutch – Digital Agency. Samen met o.a. collega Jeroen ontwikkelt hij complete online marketing strategieën. Deze worden vervolgens uitgerold via Facebook of andere sociale media. SEO (zoekmachine optimalisatie) en SEA (adverteren via Google) is daarin steevast een belangrijk onderdeel. Ook bouwt hij met het team websites en webshops voor klanten. De concurrentie is groot, maar Humphrey vaart zijn eigen koers. “Onze strategie is dat we heel strak op resultaat werken. Dat doen we samen met de klant. We zetten vooraf een heldere doelstelling neer. Een website heb je niet voor de sier, maar daar moet je echt iets uithalen, het moet resultaat opleveren.” Flexibiliteit, creativiteit, persoonlijk en optimalisatie zijn de sterkte kanten waarmee Creative Dutch zich onderscheidt van de grotere marketingbureaus.

                          “Door inzet, in de spiegel kijken en de confrontatie met zichzelf aan te gaan, is Humphrey enorm gegroeid als mens”

Meneer van de Tijd
Inmiddels is het bedrijf gevestigd aan de Bornsestraat in Hengelo en is het team uitgebreid. Passie en gedrevenheid ziet ondernemerscoach Frank Rekers als pluspunten maar tevens als aandachtspunten: “Humphrey bruist van ideeën en ziet overal kansen. Toen ik hem net leerde kennen was het allemaal een beetje tè: hij liep niet in 7 maar in 25 sloten tegelijk.” In het traject dat Humphrey met Frank inging, ontwikkelde hij zich razendsnel aan de hand van de persoonlijke ontwikkelpunten die ze samen vastlegden. “Door inzet, in de spiegel kijken en de confrontatie met zichzelf aan te gaan, is Humphrey enorm gegroeid als mens. Hij heeft zijn belemmeringen, beperkingen en valkuilen overwonnen en daarmee komen zijn kwaliteiten en talenten op ondernemersvlak tot uiting.” En het mes snijdt aan twee kanten. Frank legt hun bijzondere band uit: “Zijn gedrevenheid en ideeën werken bij mij ook aanstekelijk. Naast dat ik betrokken bij hem als coach ben, herken ik ook veel van hem in mij. Het voelt wel alsof hij een zoon van me is.” Ook Frank laat Creative Dutch acties doen op het gebied van Facebook en de doorontwikkeling van zijn website 4Human. “Dit geeft ons zakendoen een extra dimensie. Wat mij betreft is Humphrey een voorbeeld dat persoonlijke ontwikkeling gepaard gaat met zakelijk succes.” Op zijn beurt is Humphrey ook blij dat hij in zee is gegaan met Frank: “Frank opende mijn ogen, gaf me veel ondersteuning en sturing. Vooral plannen vond ik best lastig. Nu noemt Frank me zelfs Meneer van de Tijd. Ik sta er beter voor dan ooit.”

                                                                     “Nu noemt Frank me zelfs Meneer van de Tijd. Ik sta er beter voor dan ooit.”

Groei
Daar waar veel ondernemers hun omzet zagen kelderen afgelopen voorjaar groeide Creative Dutch. “De digitale sector haalde zo zijn voordeel uit corona. Dat bracht weer nieuwe klanten met zich mee. Natuurlijk hadden we ook klanten die een pas op de plaats moesten maken, voornamelijk in de branches die vanwege corona gesloten werden.  Die komen nu weer in beweging en terug bij ons als klant.” Humphrey blikt tevreden terug op de afgelopen periode die hij zelf als vreemd betitelt. “Door tevreden klanten, komen er telkens weer nieuwe klanten bij. Ons netwerk breidt zich ook steeds verder uit.” En daarmee ziet hij de toekomst vol vertrouwen tegemoet.

Meer informatie over Humphrey:
email:  humphrey@creative-dutch.nl
website: https://www.creative-dutch.nl/
Sociale media: Facebook LinkedIn

Deze weergave is opgemaakt door Frank Rekers.
Frank Rekers is leiderschap- en ondernemerscoach en helpt ondernemers bij hun persoonlijke ontwikkeling en zakelijk succes. Het interview is telkens met een ondernemer die gecoacht is of wordt door Frank. Ook interesse: Het coachingsprogramma “Volle Kracht Vooruit” dat gevolgd kan worden door ZZPérs. Dit kan met subsidie. Informeer naar de voorwaarden  https://www.4human.nl/zzp/

De tekst is geschreven door Astrid Olde Olthuis, Astrid schrijft websiteteksten, persoonlijke interviews en content voor sociale media, vertel@astridoldeolthuis.nlwww.astridoldeolthuis.nl

Met ondernemende en positieve groet,