Uw klant als ambassadeur?

Meer gastvrijheid in uw bedrijf en zichtbaar tevreden en blije klanten? Wij helpen bij het ontwikkelen en borgen van gastvrijheid door trainingen:

  • zowel maatwerk als open trainingen
  • workshops
  • lezingen
  • e-training
  • advies.

Tevens  en bieden we totale gastvrijheids- en belevingsconcepten met of zonder subsidie.  We doen dit voor ieder bedrijf, organisatie of instelling die hun gastvrijheid naar een hoger niveau willen tillen. Denk hierbij aan ontvangst, recepties, balies, klantcontactcentra en servicecentra.

Neem contact op

Gastvrijheid Training

Speciaal voor  Zorg en Welzijn organisaties hebben we een training gastvrijheid  ontwikkeld die onder andere gebaseerd is op de principes van Fred Lee. De training is ten behoeve van alle medewerkers en gaat in op zichtbaar gedrag zowel intern als extern. Voor de leidinggevende is een programma ontwikkeld hoe dit het beste kan worden geïmplementeerd. Ook hier verzorgen wij volledige verandertrajecten met en zonder subsidie.

Actuele thematiek: zelforganiserende teams, veranderbereidheid, het nieuwe werken en zelfleiderschap. Meer informatie?  info@4human.nl  of bel 085 – 876 88 32

REFERENTIES 4HUMAN BRANCHE ZORG O.A.:
  • Aafje thuiszorg huizen zorghotels
  • Allerzorg Werkt
  • AriënsZorgpalet
  • Aveleijn
  • Groene Hart Ziekenhuis
  • Leekerweide
  • NU’91
  • OK dagen
  • Diaconessenhuis Leiden
  • De Jutters, Centrum voor Jeugd-GGZ Haaglanden
  • De Twentse Zorgcentra
  • GGNet
  • Hallux
  • Jeroen Bosch Ziekenhuis, locatie Grootziekengasthuis
  • Podotherapie Boemaars & Van Beek
  • Reinier de Graaf Groep
  • RSZK
  • Woonzorgcentrum IJsselheem
  • ZGT
  • Ziekenhuis St. Jansdal
  • Zorggroep Almere
  • Zorggroep Drenthe
  • Immaculata Antwerpen

Interesse?

Meer gastvrijheid in uw bedrijf en zichtbaar tevreden en blije klanten? Wij helpen u graag. Laat uw gegevens achter via het contactformulier en wij nemen z.s.m. contact met u op.

Frank-rekers